Kontakta Köpings kommun

Telefonnummer

Telefonnumret till Köpings kommun är 0221-250 00.

Postadress

Köpings kommun
731 85 Köping

Besöksadress

Rådhuset, Stora torget

Faxnummer

Faxnumret till Köpings kommun är 0221-251 31.

E-post

E-post skickar du till kopings.kommun@koping.se

Öppettider

Måndagar-torsdagar klockan 8-17.
Fredagar klockan 8-16.
Det är stängt för lunch klockan 12-13.

På sommaren, från 1 maj till 31 augusti
har kommunen öppet
måndagar-torsdagar klockan 8-16.30.
Fredagar klockan 8-16.
Det är stängt för lunch klockan 12-13.

Tipsa en kompis

Kontakt för den här sidan:

Senast uppdaterad: 26 januari 2017


Tillgänglighet

Köpings kommun | 731 85 Köping | Organisationsnr: 212000-2114 | telefon 0221-250 00 | E-post: kopings.kommun@koping.se