Jobba i kommunen

Det behövs många anställda
för att sköta allt i en kommun.
I Köping är kommunen
den största arbetsplatsen.
I Köpings kommun
jobbar ungefär tre tusen personer.

Om du vill jobba i Köpings kommun
finns många olika yrken att välja mellan.
Du kan till exempel jobba på dagis eller
sköta blommor i parken.

Du kan också jobba med ekonomi,
vara lärare på skolan,
ta hand om äldre personer eller
jobba med att planera hur Köping
ska bli en ännu bättre stad att bo i.

Om du klickar på länken,
så ser du vilka jobb som är lediga
i Köpings kommun just nu.

Lediga jobb i Köpings kommun

Tipsa en kompis

Kontakt för den här sidan:

Senast uppdaterad: 31 januari 2018


Tillgänglighet

Köpings kommun | 731 85 Köping | Organisationsnr: 212000-2114 | telefon 0221-250 00 | E-post: kopings.kommun@koping.se